Lanškroun – Město představilo nový vizuální styl, který přichází po osmnácti letech. Jednotná identita v barvách královského purpuru a medově žluté pracuje se zkratkou „La“ doplněnou korunkou.
„My jsme vlastně pracovali s tou zkratkou LA coby symbolu, který je nějakým způsobem korunovaný tou žlutou korunkou, což vlastně vychází z toho Landskrone jako Zemská koruna,“ vysvětluje designér Petr Krejzek.
Tvorbě nového stylu předcházelo dotazníkové šetření mezi stovkou obyvatel. „Zajímalo nás, jaké barvy si spojují s Lanškrounem, jaké jsou klíčové charakteristiky, prostě co je pro Lanškroun typické,“ říká vedoucí oddělení cestovního ruchu Jitka Turko.
Nový vizuál předchází chystané změně webových stránek. „Řekli jsme si, že je důležité na nový web dávat už nový vizuál, který by byl v souladu se současnými trendy,“ dodává starosta Radim Vetchý.
Investice do nové identity vyšla na 305 tisíc korun bez DPH. Obyvatelé se s ní postupně setkají na služebních autech, propagačních materiálech i reklamních předmětech.