ČESKÁ TŘEBOVÁ – Průmyslová zóna v minulých letech stagnovala. Po prvním velkém investorovi z Itálie, který od záměrů kvůli celovětové ekonomické krizi odstoupil, přišel největší kontejnerový dopravce u nás. Ten zde zahájil plný provoz v květnu roku 2013. A od té doby nic. Další investoři jsou prý konečně za dveřmi.
Po dlouholetém klidu na území mezi železničním nádražím a areálem Borek je dalším investorem místní firma. K výstavbě napomohlo vybudování nové silnice a inženýrských sítí. I zatím jediný investor, největší kontejnerový dopravce u nás, v této průmyslové zóně s rozvojem neskončil. Své působení hodlá rozšířit o tři stovky logistiků. Ale nejdříve se musí zajistit výkup a následný prodej pozemků, který podle starosty Jaroslava Zedníka by měl být mezi městem a státem ukončen do konce roku.
Až další měsíce ukáží, kolik investorů se nakonec uchytí do této průmyslové zóny. K rozšíření napomáhá i před necelým měsícem započatá rekonstrukce silnice pod tunely a případně následný kruhový objezd na silnici I/14 a zamýšlené napojení na D35 kolem Třebovických rybníků.